Hazalkbra Merhaba sevgili anneler, 28+6 haftalık gebeyim. Benim minik tırtılım 1 hafta geriden geliyormuş da bende hem gebelik şekeri var hem de oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Doktorumuz tahliller yaptı idrarda kanda bir şey görmedi şükür. Önemli olan gelişimindeki gerilikte arayı açmaması dedi şu anda da sınır 1 hafta sıkıntı yok 15 gün sonra gel bakalım dedi. Suyu ve kilosu da haftasına göre iyiydi. Şimdilik takip edeceğim duruma göre ciğer geliştirme iğnesi yapıp ilerleyen zamanda erken de alabiliriz ama sıkıntı olmazsa gittiği yere kadar götürürüz dedi. Böyle bir durum yaşayanlar nelere dikkat ettiniz ya da sizlerin doktorları neler dedi bilgilendirseniz çok sevinirim çok korkmadım ama içim de aşırı huzurlu değil açıkcası. Sevgiler 🐣
Hazalkbra Doktora benim yapabileceğim bir şey var mı dedim ama yok dedi sizlerin duyduğu ya da deneyimlediği ve olumlu etki etti diyebileceğiniz bir şeyler var mıdır? Omega kullanmaya başlayacağım, doktoruma da sordum kullan dedi🌸
Canselyaren Hazalkbra balık yağı kullan kesinlikle💓 kaç kilo cnm minik bnimde 29 haftalık oldum bugün dün gittim bnde 28 hafta 6 da
Hazalkbra Canselyaren balık yağı ve omega aynı şey dimii😬 inşallah sıkıntı olmaz ya benim de sizinle aynıymış ben de yarın tam 29 olucam. Bugün 28+6 idim 1126 gr idi sizin tırtıl ne kadardı 🐣 sizin 1 günlük fark sanırım ne güzel🥲
Hazalkbra Canselyaren aynen öyle kiloyla bağdaştırmamak lazım diye tüm doktorlar çığırsa da biz annelerin içi dayanmıyor😂