Kızlar 27 haftalık hamileyim bugün 5. Günüm hastalığımın ilk başlarında ateş,eklem ağrısı,öksürük vardı şuan sadece burun tıkanıklığım koku kaybı kaldı ama ekstra göğsüm ağrıyor ve konuşurken bile nefes nefese kalıyorum gece uykuları zaten haram oldu. Benim gibi geçiren var mı varsa nefes darlığına nasıl bir çözüm buldunuz