Happymammy yok haklı olarak sordunuz gercekten iyi bişey olmadığının farkındayım ama doktorum “normalde 2-3 hafta sonraya randevu veriyorum şu aşamada ama istiyosan haftaya da gel bakalm” dedi. Aksine gitmek istemiyorum ama şöyle de bi düsünce oluştu. Doktorum iyi bi doktor burda ama bana hiç kan testi yapmadı. Öğrendiğim gün Sağlık ocağında biyokimya hemogram falan baktırmıştım. Kese icin gittigimde yanımda o sonucları da götürdüm. Sadece onlara baktı benden ne rubella ne toksoplazma gerek görmedi. Bende arefe günü tıp merkezinde iyi i bayan doktor var ona gidip hem farklı bi cihaz farklı bi doktor görüşü hemde yapılabilcek kan testleri icin gitsemmi dedim. Sorunuzu da cok normal karsıladım buarada, kesinlikle terslenerek cvp yazmadım:) cünkü dünya genelinde en normali bi gebelik döneminde 5-6 sefer ultrasona girmekmiş ama bu sayı türkiyede malesef 18-20ymiş :/