Ne kadar erken olduğumu bilsem de Ben yavaş yavaş böyle çok beğendiğim kıyafetleri görünce hem indirimi kaçırmamak hemde dayanamadığım için almak istiyorum. Ama alırken ileride giyeceği için hangi beden almayalım ya i zaman o olmazsa diye düşünüyorum ve alamıyorum napacam mesela bı tulum pijama beğendim H&m de hangi beden almayalım nasıl aldınız sizler