nagis1 Acilde sabh kan ve idrar tahlili verdim enfeksiyonum var biliyorum kotu durumdayim ama doktor enfeksiyonum olmadihini bisey cikmadigini soyledi epitel hücre 29 cikmis ama
Busrakzlkc nagis1 sonucu doktor görmüş ekstra bir yoruma ihtiyac duymanıza gerek yok. Yok dediyse yoktur
Merveonay nagis1 normalde 15-20 arası olması gerekir biraz fazla doktoruna tekrar danış istersen vardır bir açıklaması belki ilaç kullandıracak kadar bir yükseklik değildir
Merveonay Busrakzlkc doktor yok demiş ama normal değerin üstüne Buda enfeksiyona işaret eder bilmeden yorum yapmayın lütfen Yada önce bir araştırın
nagis1 Busrakzlkc ee peki idrar yaparkn agri yanma kasik agrisi bulanik idrar kokulu akinti bunlar varken de normal bi durum mu bi sıkınti olmamasi
nagis1 Merveonay gece sabaha kadar karin kasilmasi ve sanci cok cektin acil doktoruydu gittigim kendi doktorumdan randewu bulamadigim icin gidemedim
Busrakzlkc Merveonay gebelikte bazı değerlerin yüksek yada düşük çıkması sınırlara göre tolere edilebilir. Her doktor her ilacı gebeye vermeyi uygun bulmaz. Lütfen soruyu soran kişi muhatap alsın. Doktorun yönlendirmesi dışında hareket edilmez.
Merveonay nagis1 enfeksiyon varsa bu erken doğumuda tetikleyebilir canım ya başka doktor bak bir değerliğine Yada en yakın zamana randevu geçmiş olsun ❤️
Merveonay Busrakzlkc belki gözünden kaçtı doktorun gebelikte bu tür şeylerde tolere edilemez tekrar doktora sormasında ne sakınca olabilir ??? Sonuçta bir rahatsızlığım var diyor soruyu soran