Ecmel19_ Ben de tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım. Yarın 7+0 oluyorum kalp atışı için gidicem. Sizin kaç haftalık. Ve kaçıncı haftada duydunuz kalp atışını
Tupbebekile Ecmel19_ masallah saglikla lavusun benim daha 12. Gunum nasipse pozitif cikti6 kese görmeye haftaya gidicem sabiraizlikla bekliyorum. Siz ne zaman transfer oldunuz
Tupbebekile duyguuudmr masallahh sağlıkla gelsinler insllahh bende ikiz çok istiyorum bakalım iki bebisimde tuttumu 12. Gun kan degerin kac çıktı acaba
duyguuudmr Tupbebekile Ben 7.gün beta baktırdım 158.6 çıktı sonra 2 gün sonra 493.9 çıktı 1 hafta sonra doktora gidip keseyi gördük çok şükür 🤲🏻 Darısı isteyen herkese inşallah 🤲🏻
anneyimmm42 Herkese iyi akşamlar bende tüp bebek ile bugün hamileliğimi öğrendim beta HCG değeriniz kaçtı ?
Seher1213 anneyimmm42 işk değerim 2606 dı 16. Gün kanı Belirtilerim transferin 9. Günü kahve leke geldi idrarda test yaptım silik çıktı 8. Gün
Deletedmom_33 anneyimmm42 4-5. gün lekelenme geldi. Hafif kasık ağrısı ile ayakta durunca bel ağrısı oluyordu. Amailkinde hiç yoktu yerleşme kanaması hariç belirti