elaweannesi pardon söylemişsin doktorunu yeni gördüm.
Tanımıyorum Ahmet Beyi ben ilk Bedia Zeynep gidiyordum Ali beyi acilden tanıyordum ben de sonra Zeynep hanımla olay yaşadım yani memnun kalmadım ve değiştirdim Ali beye geçtim çok da memnunum erkek doktor daha anlayisli emin ol 🙏