Nsatrkr Zeynocuk bende 9+6 bu hafta başından beri günde bir kaç kez karnıma kramp girdi. Ağrı gibi değil ama saniyelik kramp tarzındaydı normal diyorlar inş bir sıkıntı yoktur
Poyfudukk Kramplar ağrılar bebeğin içeride büyümesi yüzünden olabilirmiş sonuçta orada büyüdükçe çevresini genişletiyor ama sen yine de doktorunla görüş kendini de üzüp yorma bol bol dinlen gün içinde
Nsatrkr Zeynocuk ya bildiğin 2-3 saniye süren batma tarzı bişey. Öyle bel ağrım kasık ağrım falan yok çok şükür ama olması da normal diyolar rahim büyüdüğü için. Sen olumlu düşün hep kötüyü getirme aklına
Zeynocuk Nsatrkr eşimin kuzeni bebeği kalbi durmuş çok aşırı derecede çok üzüldüm bende onun icin korkuyorum