Smyrayldrm cengiz gökçekte 8+3te kalbi durduğunu öğrendim . İnanmak istemedim şehitkamile gittim . Hiç birşey söylemeden acile gittim bi bayan ilgilendi Allah onu bildiği gibi yapsın … Bana bebeğin sağlıklı kalbide atıyor dedi 9+4te olmam gerekirken 8+3te kalbi duran bebek için . Dedim psikolojim bozuluyor birşey oldu die , kadında psikiyatriye git ozmn dedi . Kalbi atıyor deyince aZda olsa sevindim . Sabahta gittim özele kalbi durmuş dediler , üniversitede baktılar ve kürtaj oldum .