Nurdag48 Bu hafta rubella lgg ve lgm pozitif çıktı tekrar kan verdim sonuclar 15 gun sonra cikacakmis bu konuda bilgisi olan var mi acaba
mucizegebelik6 Nurdag48 rubellam sinir dişi yüksekti bende korkmuştum meğer bağışıklığım yüksekmiş iyi bisi dedi doktor
Nurdag48 Bende ikiside pozitif cikti hastalik yeni gecirildiyse bebege zararli olabilir dedi doktor ben kizamik gibi bi rahatsizlik gecirdigimi hatirlamiyorum yakin zamanda grip dahi olmadim yakin zamanda insallah bisey yoktur