Nezle oldum maalesef ve 34 haftalık hamileym. Nezle bitiminde birden öksürük başladı ve şu an balgamla birleşti ve tüm göğüs kafesim tıkanmış durumda. Doktoruma hasta olduğumu söylemedim. Limonlu çay ıhlamur c vitamini desteği ne varsa içtim yedim ama toparlanamadım. Tavsiyelerinize ihtiyacım var