Öncelikle başın sağ olsun canım seni cok iyi anlıyorum benim de 2 kaybım var ilki 7 haftalıktı 22 ay önce de ilk oğlumu 38 haftalık kaybettim anne karnında kalbi durdu Rabbim cennetinde kavuştursun inşallah bizleri hayırlı zamanda tekrardan anne olmayı nasip etsin inşallah genetik test mutlaka yaptırın 🤲