Simge34 agri sanci cok normal bebek rahme tutunuyormus benim hala ara ara kasiklarimda agri oluyor, ilk zamanlar bol bol wc giderdim baski yapiyormus cunku, simdi biraz rahatladim , 2. Ayda mide bulantilarim basladi hala devam ediyor , zamanla gogusleriniz buyuyecek aciycak hatta analik cok zormus bedende cok buyuk degisimler oluyor yorgunluk bitkinlik icten ice hersey bebegimiz icin calisiyor , kisiden kisiye degisir tabi