Dilekskmn25 ne normal doğumu nede sezaryeni hiç araştırma canım araştırırsan korkarsın, benim acı eşiği çok düşüktü en ufak acıda baygınlık geçiririm o derece o yüzden ailem ve eşimde olmak üzere hiç biri sen normal doğuramazsın dediler ama ben hep normal istedim kimseyi dinlemedim çatır çutur doğurdum bir daha olsa yine normal doğum isterim o kadar netim doktorum bile şaşırdı bana 😂 😂