Kizlar Ben Ankara güven hastanesinde doğum yaptım. 38+4 haftalıkken randevum vardı ve Nst’de sancılarım çıktı fakat ben hiç birşey hissetmiyordum. Ardından doktorum açıklığıma baktı ve 3 santım açıklığım vardı, fakat yatışımı vermedi. Ertesi gün için tekrar çağırdı. Benim ise kafam karışıktı, 3 cm açıklığım var ama hiç birşey hissetmiyordum. Neyse. Eve gittim, bütün gün sancılarımı bekledim ama yine herhangi bir belirtim yoktu. Ertesi gün oldu, yine hastaneye gittik ve bu sefer 7-8 cm açıklığım olduğunu söyledi. Ben Şok 🤯 normalinde bu evrede artik doğum olur kadınlar sancılarından yerinde duramaz ama ben de yine hiçççç birşey yoktu. Doktorum ne güzel işte diyip durdu🤣 yatışım verildi, çok az suni sancı vereceğim dedi. Alttan muayeneyle sancı olmasını sağladı ve ozmn hafiften başladı. Yattığımda ise aynısını ebe de yaptı. Kızlar inanmicaksınız ama yatmamla doğurmam bir oldu 1 saat 11 dakka sürdü sancılarımın başlaması ve doğurmam.. Sancılar çok ağrılıydı 😢 ama süper hızlı sürdü. Ne olduğunu şaşırdım. Bak dediler senden çok önce gelen kadınlar hala sancı çekiyorlar. Ben ise doğurmuştum bebeğim artık 8-9 saatlik olmuştu ve diğer kadınlar anca anca doğurmuştu. Kendimi çok şanslı hissediyorum. Şuan da biraz zorlanıyorum, uykusuzluk çok zor, ama dünyanın en güzel hissi gerçekten. Herkese kolay doğumlar diliyorum ☺️☺️