Zadekuzu Kizlar özellikle son haftalarda sümüksü akintilarim oluyor. Sizlerde de oluyor mu neden acaba?
Tugbaa2937 Zadekuzu çok normal bu dönemlerde böyle birden sanki tuvalet gelir gibi sıvı akıntılar oluyor.
elaweannesi Zadekuzu bende 35+0 oluyor canım bendede hormonlardan heralde bazen göbek şişmiş göremiyorum suyum geldi sanıyorum kendimi temizlerken ilk bebek tecrübesizimde 🙈
Caglarass Zadekuzu Bende de aynısı var 27.haftadan beri. Nişan deyip acile gitmiştim ama 35 haftalık oldu doğurmadım daha 😂 İlkinde o akıntıyı görüp sabahına doğum yapmıştım şimdi neden geldiğini anlayamıyorum
Tugbaa2937 Zadekuzu her gebelik aynı olmuyor işte bunda sürekli ayaktasindir. Benimde 3.cu gebelik bianda geliyor 🤷 hatta bebek kisminda bilgilendirmede bile bunlar yazıyor. Normalden daha çok akıntı geldiği
Zadekuzu Tugbaa2937 evet bu gebeligimde calisma hayatim devam ediyor. İlk gebelikte evdeydim 😊teşekkür ederim cevabiniz için
Zadekuzu Teusa nişan kirmizimsi bir akinti oluyor benimki seffaf yapiskan. Sizin kirmizimsi mi oluyor nişan sandiniz
Caglarass Zadekuzu Bende aynı düşüncedeyim, hatta sancılardan sonra geliyo bu akıntı garip bi şekilde
Zadekuzu Teusa enfeksiyon icinde baktirin isterseniz ben idrar ve kan tahlili yaptirdim enfeksiyon çıkmadı.