Zeygamze 23 haftalığım benimki de en başından beri aşağıdayadı. Bebek için iyi bişey ama sana fazla baskı yapar kasık ağrıların olabilir dedi. Zamanla yukarı çıkar demişti. İki haftadır hareketleri göbeğimde olmaya başladı yani yukarı çıkmaya başlamış. Herhangi bi risk olacağını söylemedi