K88_ Benimde yerim olmadığı için oda vs yapmadım zaten belli bir yaşa kadar aynı odada kalıcaz, bende sadece şuanlık anne yani aldım Chicconun 4in1 vardı indirimde onu aldım bakalim ne kadar idare edecek ondan sonra normal bir beşik alırım yatak odama sığacak kadar 😂 Odasını da büyüyünce yaparız artık hayırlısıyla 😂