Gull_94 kelebekimm bı bardak ılık su ıcıne tuz seker ve ve karbonat Bunu yaoarak kesıyodum ben ama hamıleyken kullanmadım hıc bı danısın doktorunuza ıcmenızde sakınca yoksa
kelebekimm Gull_94 Yukarda bir arkadaş da bahsetmiş. Dr öyle söylemiş şuan yaptım ara ara içiyorum. İnşallah faydası olur.
Msl_ege kelebekimm benimde 2.5 yaşındaki oğlum ishal oldu ya . hangi şehirde yaşıyosunuz ? acaba sulardan mı
kelebekimm Msl_ege Nevşehir’de yım. Çeşme suyu kullanmıyorum, dağ suyunu kullanıyoruz. Salgın var büyük ihtimalle çünkü kabızlık sorunuyla çok uğraştım ilaç fayda etmiyordu, lavman kullanıyordum.
Gamze-Mdn kelebekimm 33+2 yim 5 günde anca toparlandım mahvoldum ishalden. Doktorumla konuştun prebiyotik kullanmamı söyledi onu kullandım iyi geldi. Yağsız beslendim günde 4 muz yedim. Bide nişastayı sulandırıp içtim. Yoğurtla karıştırıpta yiyebilirsiniz. Hep katı beslen çeşme suyundan uzak dur. Bide korkudan 4 litre su içtim. Bu şekilde toparladım çok şükür
kelebekimm Gamze-Mdn Çeşme suyu kullanmıyorum. Dağdan gelen su var kaynanamgilin evine yakın. Hep ordan doldurur içeriz. Ama malesef banyo yada yemeklerde çeşme suyu kullanıyorum. Yine ordan bulaştı sanırım. Bana da probiyotik ilaç verdi ücretliymis ilaç. Kabızlık sorunu yüzünden devamlı probiyotik içerikli besleniyorum. Ama ishal çok daha fena kabızlıktan
ArelinAnnesi01 kelebekimm yani zararlı demezden kolaya birkaç tane limon tuzu at canım ishali önler. Rabbim şifa versin inşallah