AliyeAsel anladım canım. Milyonlarca anne var sezeryan olan. Gayette anne bebek sağlıklı. bende eşimin girmesini istiyorum doğuma aynısını bana da dediler normale alıyoruz diye. Tam tersi olmalı aslında. Yani alan hastaneler var sonuçta nedense bazıları kural koymuş böyle 😔 neyse videolarını izletirsin sende. Ben öyle yapacağım. Doğuma fotoğrafçı giriyor ama baba giremiyor 😂