neclanur1 evet, çok hasta olduğu için hızlı bakıp geçiyorlar. Necati Beyi çok övdükleri için ona gidiyorum. Diğer doktorlardan daha iyi. Diğerlerini bende sevmemiştim. Bugün extra yoğundu 1 doktor yoktu onun hastalarına da baktığı için diye düşündüm. Evet ultrason da bazen göstermiyor. Ama sorunuza cevap veriyor. Sıkıntı olsa zaten söyler diye düşünüyorum. Bende arada özele gidiyorum. Doğum için şehir hastanesinde olmayı düşünüyorum 🤲 özeller gereksiz pahalı