Adetim gecikeli 3 gün oldu şuan evde test yok bugün alacağım inşallah ama karın ve bel ağrım var adet olacakmisim gibi ve çok akıntım oluyor beyaz renkte karnımda da şişlik var hamilelik olabilir mi test yapınca umutsuzluğa kapilmaktan korkuyorum 🤦🏼♀️