mermer
Kızlar astım hastasıyım ve akciğerim yarım küçükken Kistten dolayı yarısı alınmıştı.
Uyutularak yapılan sezeryanı akciğer ve astım hastalarına önermiyolarmış böyleyken de giren hastalar varmış ama riskliymiş. Spinial de de sakat kalma bacaklarını bidaha hissedememe durumu var dedilerr korktum. Daha doğumuma var ama şimdiden çok korkuyorum. İkiz gebeliğim var başına gelen var mı ? Yardımcı olabilir misiniz ?