Aysehsdmr olmadım eşim yap demişti testi öyle gördük yoksa ben anlamadım bile sonrasında sevinemeden oldu bir şeyler sonra zaten hasta olduk Baya ve o sıra düşük yapıyordum baya hap kullandım ve Allah’ın işi o sıra olan tek tük tutmuş adetten bir gün önce test yaptım ne olur olmaz diye öylesine gece yarısı bide hemen çıktı çift çizgi sağlıklı olmaz diye çok korktuk haplardan ama yanında folik asit kullanıyordum Allah’a şükür kanamam olmadı hiç 11 haftalığız geçen hafta gitmiştim kontrole korkudan sağlıklı allahım nasip etsin herkese 🥰🥰