Merhaba arkadaşlar şimdi kontrolden cıktım 1 cm daha acılma yok ama doktor tansıyonum dan korktuğu ıcın yatısımı yapsak mı dedi suyunu patlatalım bebegı dpguma sokalım dedı hıc yasayan oldu mu şimdi idrar istedi onu verdim protein yüksek cıkarsa yatıracak dırek zaten de strese girdim 😳