Kızlar 37+4 üm bugün bebek 3340 gr dedi doktor. Geçen hafta bugün gittiğimde 2900 dü. Bir haftada nasıl 400 gram alcak ya doktor yanlış mı ölçtü acaba. Boyunu da 39+6 ölçmüş. Bu ölçüm kilo hesabını etkilemiş midir? Belki diyorum bebişin boyunu uZun ölçmüştür