sehersalih bebekleriniZ kac kilo dogdu kizlar ben 37 haftaligim benimki 2500grm gelismio cok az kilo aliyor dogumumada bir hafta kaldi 😢
Narina123 sehersalih Ben geçen hafta gitmiştim 35+ 2 de 2530 bu hafta gittim 36+4 3080 olmuş şaşırdım .Ama bu hafta bol bol ceviz ,muz ,peynir ,süt yoğurt ,balık yedim bir anda kilosu böyle oldu .Hatta doktor dedi muzu azalt artık .
ZZeynepP1903 Ben en son 33+5 günlükken gitmiştim 2232 gramdı. Doktorunuz bişey söylemedi mi peki nedeni ile ilgili ?
sehersalih ZZeynepP1903 cok hareketsz bebegim pek oynamio pazartesi sezaryan ile alinicak doktorum bazi bebeklerin eşi bebege yiyecekleti vitaminleri iletmio oyuzde az kilo alio bebek dedi benimle alakali bir durum degilmiss dedi
Smraozn12 sehersalih ilk gebeliğimde 2400gr doğurmuştum çok şükür ertesi gün taburcu olduk hiçbir sıkıntımız yoktu hastaneden çıkınca 2200gr kalmıştık ödem gidince hatta korkmayın üzülmeyin sonrasında sen ona öle bi bakacaksın ki çok güzel kilolar alacak annesi 😍
ZZeynepP1903 sehersalih insallah hayırlısıyla yavrunu kucagına alırsın canım saglıklı olsunlarda kılolu olmaları onemlı degıl
esranin_bebisleri2 sehersalih ablam 37 de 2500 dogurdu suan ıkı aylık cok tombık bır bebiş merak etme saglıkla dogsun yeterkı hemen buyuyorlar
Arensmom_ sehersalih bebişlerin sağlığıyla kilosunun bi bağlantısı yok hayatım. Eğer bebiş sağlıklıysa sakın dert etme kendine. Kilolu olup sağlığında Allah korusun bi sıkıntı olacağına zayıf olsun. Ama illaki çok aklına takılıyorsa meyve tüket. Benim doktorumda bebek çok kilo alırsa meyveyi kesiceksin demişti oradan biliyorum canım
Busra2013 sehersalih valls cnm benım hedef 2500 dogsa yete rdıom kılolu olması saglıklı oldugu anlamına gelmez her zayıf bebegın saglıksız olmadıgı gıbı dogunca mama meme ıkısını bırlıkte verırsın kılo alır bunu sorun etme sag salım dogaun yeterkı