Hamilebirannee ben ilk kızımda almadım ama pişman oldum mecbur çocuğu yere bırakmak zorunda kalıyoruz altına battaniye açmıştım yumuşak olsun diye ama onda da çok sağ sola dönüp boşa getiriyodu kendini. Oyun halısı oyuncakları olan bir şey koyduğun yerde bebeği oyalar. Şimdi ikinciye hamileyim ve bunda almayı düşünüyorum