Oznurkk https://resimyukle.io/r/LIN4cEBDXT Merhaba arkadaşlar owli dış kundak 277 lira 50 TL de kupon veriyor 227 liraya geliyor. Doğumum martta 40 gün evden çıkmayız diye düşünüyoruz Mayıs Haziran aylarında giydirsem çok mu saçma olur bilemedim. Onun için alıp almamakta kararsız kaldım. Çok soğuk olan bir memlekette yaşamıyoruz karadenizdeyiz. Ama çok beğeniyorum bu kundağı 🙈
lunam Oznurkk Benim doğumum da martta ama böyle bir şey fazla gelir diye düşünüyorum. Gerçi yaşadığınız yerin havasını bilemem ama mesela İstanbul için çok fazla.
Oznurkk Helinkeskin onu da bekleyeyim bakayım bi tane yarım kundak aldım 3 tane de battaniyem var yine de alayım alayım havasındayım .ilk çocuk heyecanı 🤭