mavisevdamm_m Ben 2017de devlette yaptım kötü bir deneyimdi.40hftatq kadar serdar beye gittim normal olmaz sezeryan diyince devlette doğum yaptım.Arastırmada son zamanda doğum ypan arkadaslarım çok memnun o yüzden birde arastırmadan özel muayene randevusu aldım.detaylı içinde perinatolog fikret beyden randevu alacagım.