Ben geldim kızlar kaç gündür yoktum. Doğum sancılarım başladığında açıklığım çok yetersiz kaldı. Haftalardır 1 cm açıklık ile kontrollere gidip geliyordum. 2 gün önce aynı açıklıkla nst’nin bile sancıları kaldırmadığı şekilde sancılarım vardı ve hala açıklığım ilerlemiyordu. Ağlayarak ve umudum tükenerek doktoruma danıştım ve bu sancıların üstüne suni verirse dayanamayağımı söyledi. İnanın çok zordu benim için ama sonunda evladımı spinal sezeryan ile kucağıma aldım. Sizlere tek tavsiyem eğer hiçbir şekilde ilerlemiyorsa hemen harekete geçin yoksa sonuçları kötü olabiliyor. Bebeğime kavuştum fakat benim enfeksiyonum plesanta yoluyla ona geçmiş düşük bir rakam ama küvöze alındı. Daha doğru dürüst sevemeden koklayamadan. Bizim de sınavımız bu sanırım. Allahım herkese sağlıklı doğumlar nasip etsin. Benim de hikayem böyle şimdi toparlanmaya çalışıyorum 🙏🏻