esrahmet61 Evet arkadaşlar bugn ayrintli ultrasona gireceğim heyecanla bekliyorum nasıl sonuç cikacagini
gurbetcianne97 esrahmet61 bebeğini bol bol en ince ayrıntısını görürken tadını çıkart. Biz eşimle hayran hayran izlemiştik 🥰
esrahmet61 gurbetcianne97 evet gerçekten hamileliğin en güzel ayrintilarindan birisi bebeğimin hareketlerine bakmak olck
gurbetcianne97 esrahmet61 hem hareketlerini hemde burnunu, tek tek parmaklarını, kalbini, dudaklarını herşeyini tek tek görmek müthiş 🥰
MMmerve_ Selin12- bebekte bı sıkıntı yok dıye dusunuyo gereksız buluyo doktorum gıtmemı soyledı ama ıkna edemıyorum 😔 ılk gebelıgımde gıtmıstım ıkıncıde gereksız bosyere para dıyo
bebeklibirisi esrahmet61 yüzü falan net görünür mü acaba belli olmuş mudur🙈 ben de 18 deyim ama 22 gibi falan mı gitsem diyorum
Selin12- bebeklibirisi canım 22 de gidersen daha iyi olur herseyin daha net gözükür o zaman yüzünü bile net gösteriyor