Stramberyy Merhabalar öncelikle ben 5 haftalık hamileyim yarın kontrolüm var acaba keseyi görebilir miyim ? İlk gebeliğim olduğu için tecrübesiyim.
Busraferdi7 Stramberyy Gebeliğimi öğrendiğim de yani 4+6 da keseyi gördük ondan bir sonra ki kontrolde 6+1 de bebeği gördük kalp atışlarını duymuştuk Rabbimin izniyle sizde görürsünüz inşallah 🤲🏻🤲🏻
Sulesaglam Stramberyy ben 6. Haftamda gittim hem keseyi gördüm hem kalp atışını duydum ama ilk gebeliğimde 5 haftalıkken keseyi görmemiştik degisiyo sanirim
Eylull17 Gebeliğimi ogrendigimde 5 haftalıktım betam 8 bin küsürdü doktorum 5 bin üzerindeyse betan görürüz demisti ilk kontrolde görmüştüm yani 8. Haftada da ise hem bebeği hem kalp atışını duymuştum hayırlısı ile sizde görürsünüz 🤲🏻❤
Tugbanur_44 Merhabalar biz 6+2 de kesemizi ve kalp atışımızı duyduk Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲🥰
Ezgitombak Stramberyy programa göre 5+1 ama sanırım geç döllenme oldu haftaya çarşamba gideceğim görür müyüm acaba keseyi🙏🏻
btlbsr Stramberyy bazen döllenme geç oluyormuş. 6. 7.haftaya sarkanlar bile olabiliyor diyor doktorlar. Tedirgin olmayın o yüzden herkeste farklılık gösteriyor. Rabbim hayırlı sağlıklı gebelik,doğum,evlat nasip etsin inşallah
2melekannesii___ Stramberyy 5. haftamda keseyi gördü bebek çok küçük dedi. 10. haftamda ikiside netlesti 💜