Yavuzz yok estagfirullah, yanitiniz icin tesekkur ederim 🥰 hayir henuz dogurmadim, yarin son b kontrolum var sonra gun aliriz insallah persembe yada cumaya diye umit ediyorum. Hatta yarin kontrolden sonra alalim dese hiiiiiiic sikayet etmem cok asiiri midem yaniyo öldurmuyo ama surunuyorum suan