Seferii benim de 40+3, bize de bugün yatış verip suni ile başlatalım dedi ama sonuçta günü aşan ilk kişi ben değilim. 41’i beklemeyi istiyorum ama 42’yi zorlamicam. 41’e kadar gelmezse suniye tamam diğcem. Doğum belirtisi yokken bebekte de sıkıntı yoksa gelme vakti değil demek ki diyorum.😀