Cgdmustn Arkadaşlar hamileyken bunlardan içebiliyor muyuz ben hayatımda hiç çay ve kahve içmiş biri değilim
Meleekk Cgdmustn 😳😳nasıl hayatında çay kahve içmedin. Kız nasıl içmedin ayy 😀 ben içtim sıcak çikolata hep. Ama sahlep içmedim daha 🤭 37+5 olduk. Bişey olmaz bence 🥰
Bsraermis8 Cgdmustn çay nasıl icilmezzz. Çayı sevmeyen nasıl sevmez 😁🥴 kahve dünyası bin salep gelmiş al ondan hemen bimde galiba 😁
Cgdmustn Meleekk sevemedim çayı her türlü denedim şekerli şekersiz açık demli ama yok sevemedim kuru kuru yiyorum 😂
Cgdmustn Bsraermis8 😂 valla içemiyorum sevmedim tadı bana göre değil Almanya daki teyzeme Çekmişim oda hiç çay içmiyor Türk kahvesine içmem , bi sıcak çikolata ve salep içerdim kış gelince
Poyrazin_annesi Bende çay sevmıyrm genelde meyve suyu ıcıyrm 🥰 Salep ve sıcak cıkolata hep ıcyrm Hatta evde sıcak cıkolatayı kendım yapyrm Süt kakao ve sekerı kaynatıyrm
Aag06 Cgdmustn cok sey kaybetmissin kahve icmemek buyuk kayip cay zevkide oyle offf bunlari icmemek nasil bi hayat evlenip ilelebet iliski yasamamak gibi bisey bu guzellikten mahrum kaliyorsun basla hemen😂
Cgdmustn Aag06 aaahhh eşimde çaycı ona eşlik edebileyim diye denedim çay içmeyi yok geçmiyor boğazımdan😂 kahveyi eşimde hiç sevmez sözde içti bi kere bidaha yok
MelekAlyaM Cgdmustn bende çay sevmem eşim tam çaykolik. Kahvaltıda bile zorla bir bardak ya içerim ya su içerim😂
Cgdmustn Aag06 😂 bakalım belki ilerde alışırım belli olmaz hamilelikte sevmediğim bişey çeker canım sağım solum belli olmuyor şuan bol bol tatlı çekiyor onu yiyorum
deletedmom87894 Cgdmustn hahah bende öyle çay kahve hiç içmem 😂 diğerlerinide içebilirsiniz bi sıkıntı olmaz tabiki ben faydalı olsun diye ayran kefir meyvesıyu içiyorum
Cgdmustn deletedmom87894 sudan başka bişey içmiyorum meyve suyuda içemiyorum anlamadım 😂 soğuk bişey içmek istiyorum içemeyince soğuk meyve yiyorum
Cgdmustn Meleekk valla yeniliyor 30 yaşıma gireceğim 😂30 yıldır çay kahve içmemişim süt içerdim bide portakal suyu