kızlar 15+2 deyim ilk haftamdan beri kusmalarım bulantılarım var hafiflemişti ama her sabah koşarak kusmaya gidiyorum düne kadar bu sabah bir uyandım gözümü acar acmaz baslayan bulantım ve koşup kusmam yok çok tuaf hissediyorum acaba artık geciyor mu ondan mı böyle boşu boşuna elham yapıyorum şimdi de geçsin diye dua eden ben neden bulantım yok neden kusmadım diyorum