Esesli Kızlar Eskişehir Batıkent Ümit hastanesine gidiyorum. Nst ye son girdiğimde bidahakine randevu al gel dediler. Nst için nasıl randevu alacağım bilen var mı ?
Ftmnr12345 Hastaneyi arıyorsunuz doktor randevunuzu aldıktan sonra nst dem randevu alacaktım derseniz bağlıyorlar ordan alıyorsunuz bir saat öncesine falan alırsanız iyi oluyor
Ftmnr12345 Gezgin08 doktor kontrol gününde giderseniz yok ama ben bir kere gece gitmiştim bebeğin hareketlerini az hissediyorum diye o zaman 25 lira ödemiştim
Ftmnr12345 Ruziko 34 ten itibaren giriliyor ben 30 da girmiştim kasıklarım ağrıyor diye ama bebek o zaman daha küçük olduğu için tam sonuç vermiyor 34. Haftadan itibaren yönlendiriyor