Merhaba hanımlar 15.haftalık hamileyim çok fazla istifra ettiğim için gastrit oluşmuş.. Şiddetli mide ağrısı,şişkinlik ve akşam yemeklerinden sonra istifra yaşıyorum.. Zaten yediğim şeyler hafif gıdalar.. Doktorum gaviscon verdi sadece ama o da anlık rahatlama sağlıyor var mı bu durumu yaşayıp çözüm önerisi olan?