Guler46 Merhabalar hanımlar 🥺 yeni doktordan geldim üzülerek söylüyorum ki haftamın 35 +4 olması gerekirken ultrasonda 33. Haftada ve 2200 kg olduğunu söyledi doktor iki hafta nın hafif bir süre olduğunu bu durumun ilerlememesi adına her hafta kontrole gelmem gerektiğni söyledi kilosuda 3 kg bile olmaz mış üçü ve üstünü görmez sanmıyorumm dedi başına gelen var mı bu durumdan üstesinden nasıl gelicem canm çok sıkkın 😢🥺
minibiri Guler46 bence kendinizi hiç üzmeyin bebekte üzülmesin. çünkü çok şükür tehlikeli zamanlarını geçmiş ve çevremde 2 kilo civarında doğan sağlıklı çok fazla bebek var 😊
Yagmurdgdgn13 Guler46 iki hafta gelişim geriliği çok önemli değil. Siz bu dönemde biraz daha yeme içmenize dikkat edin toparlar inşallah.
Ilayda1 Guler46 33+4 haftalığım bu zamana kadar herşeyim normaldi biranda protein kaçağım ve yüksek tansiyonum çıktı enfeksiyonda var şimdi de erken doğum söz konusu Bebeğim benim yüzümden beslenemiyor ve kilosu 1900 gr. Haftaya doğum olabilirmiş O yüzden canınızı sıkmayın sağlığı olsun yeter
Busrali5858 Guler46 merhaba canım bende ayni problemi yasayan bir insanim beni gelisim geriligi deyip perinatolojiye yonlendirdi perinatoloji muaynemde herhangi bir gerilik olmadigi sadece bebegin zayof olacagi soylenildi sakin korkma uzulme senin psikolojinde onemli. Bu durum genetikde olabiliyor cunku benim ilk bebegimde 2680 gr minik dogdu 37 haftadayken onemli olan hareketleri ve sagligi denildi bana
Guler46 minibiri nie böyle görünüyor anlamadım önceden fark daha azdı ya artarsa die korkuyorum inanın ilk gebelik tecrübe de yok üç kiloyu görmez diyordum öylede oldu 🥺
Guler46 Ilayda1 rabbim şifalık versin sizede güç versin inşallah … bana sağlık yönünden bi sıkıntı olmadığını söyledi geri ama takip edip gelişiyor dedi her hafta bakılır siz gelin muayene edelim dedi doktor bn anlamadm daha önce bi hafta geriydi şimdi iki hafta geri diyor ya artarsa die korkuyorum 😢
minibiri Guler46 benimde ilk gebeliğim ama çevremde gerçekten okadar çok var ki hatta biti 1800 doğdu büyüdü bile Turp gibi 😊 doğdugundada hiçbir sorun yaşamamıştı. Siz muz falan yiyin bebeğe kilo yaptıgın söylüyorlar genelde belki içiniz biraz daha rahatlar😊
Guler46 Busrali5858 bende öyle düşünüyorum sağlığı ve hareketleri tabiki ama bugün duyunca çok üzüldüm bi hata mı yapıyorum dikkat mi etmiyorum die kendimi suçluyorum zaten ileri safhalara giderse benide yönlendireceklerdir 🥺
Busrali5858 Guler46 ben sordum ozellikle ne ypym ne yiyip iceyim diye bana o alacaksa her türlü alır özel bişey yapmana gerek yok dedi dr
288594 Benimde 24 haftalıkdan beri iki hafta hep geriden geliyor şuan 30 haftalık olduk halen devam ediyor gelişimi 28 haftalık ile uyumlu ve kilosuda 1100 gram çok az bende beslenmeme dikkat ediyorum ama ne kadar yesemde az kilo alıyor bizde dikkat ediyoruz bakalım bebegin hareketi göbek kordunundaki kan akımı ve hareketlerini doktor konttol ediyor iki haftada bir doktora gidiyoruz
Guler46 288594 rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasp etsin inşallah sizede demek ki bizden yana değil vardır bundada bir hayır sizde stres yapmayın inşallah iyi olur bebeklerimiz benim bundan önce bi hafta iken şimdi ikiye çıkması korkutttu daha da yükselir mi acaba die korkuyorm 🥺
Guler46 minibiri inanın onuda yiyorum hergün yoğurt yiyorum beslenmeme dikkat ediyorum kuru baklagil de yedim bu haftalarda ama nie böyle oldu anlamadm
Guler46 Busrali5858 bu da doğru bi varsayım aslında ama işte anneyiz neticede insan elinden gelenin de fazlasını yapmak istiyor
Esra3890 Guler46 benimde aynı kilolu bı bebek beklemeyin minyon Küçük olacak dedi doktorum 2 hafta geriden geliyor doğuma 3 u bulmaz en azından 2500 olsunda kuveze girmesin inşallah diyorum bende en son 32 de 1950 olmuştu kilosu 33 olduk şuan sizinkiyle aynı olmuştur
Guler46 Esra3890 sizede diyecekleri kilo tahmini 2150 ile 2300 arası olucak büyük ihtimalle şuan biz öyleyiz
Arife1126 Guler46 ben tam bilmiyorum ama bi yerde okumuştum ne kadar doğru ne kadar yanlış ama belki faydası olur diye söylemek istiyorum. Kefir, muz, kaşar bunlar bebeğe çok fazla kilo aldırıyormuş. Bi deneyin ne kaybedersiniz ki?🙏🏻🙏🏻🥰