SedaCanpolatakmak Kızlar merhaba 🙋🏻♀️ Ben Sancaktepe / Ortadağ’da oturuyorum. Halılarımı yıkamaya vermeyi düşünüyorum ama buralarda temiz güzel yıkayan yerler var mı bilmiyorum. Hiç akrabam, arkadaşım da yok buralarda. Kimseye soramıyorum o yüzden 🙈 Sizin önerebileceğiniz, memnun kaldığınız yerler var mı??
1234 SedaCanpolatakmak sancaktepe yenidogandayım Her sene pırlanta halıya verıyoruz halılarımızı Ben şahsen cok memnunum 4.5 tan yıkıyor
SedaCanpolatakmak Ffatma ortadağ’a da getiriyorlar mı acaba? Bi arayıp sorayım. Çok teşekkür ederim 🙏🏼
SedaCanpolatakmak 1234 orayı da arayıp öğreneyim 🙏🏼 Umarım bizim buradan da alıyorlardır. Çok teşekkür ederim 😌