Bebisiannesi Kızlar bugün sonucumu aldım, risk yok demiş. Sizce derin bir oh çekmeli miyim? 
kubra_26esila Bebisiannesi evet canım daha zaten 3 lü tarama var detaylı var kendini kurma iyi düşün iyi olsun sonucun temiz tabiki çok şükür dicez 😊😊