Tugbasndr Kızlar bir şey soracağım daha 1 aylık hamileyim ama sağ bacağım ve belim çok ağrıyor, neredeyse ayağımın üzerine basamayacağım o kadar çok ağrıyor sizce neden olabilir böyle bir şey yaşayan var mı aranızda
Tugbasndr Bende de öyle bıçak saplanıyor gibi sağ bacağım ağrıyor aynı zamanda bel ve sırt ağrısı yaşıyorum internette araştırdığımda bebek gelişiminden ve magnezyum eksikliğinden kaynaklı olduğu yazıyordu dayanamadım için şimdi 1 tane parol içtim
Yrnnry Aynı durum bendede vardı, vıtamın eksıklıgınden kaynaklandıgını soyledı doktor, bol bol yogurt süt tüketin . Bana cok ıyı geldı kalcamın bacagımın agrısından olduğum yerde kalıyordum yuruyemıyordum bıle. İlacda verıcektır doktor muhakkak görüşün .