Annelikyolculugum Nişan geldikten sonra ne zaman doğum yaptınız (3cm açıklıkta var ) . Birde nişandan sonra sancı ve kasılmalar gitti mi
Miranmiray Annelikyolculugum benimde ara ara geliyor 3 cm acikligim da var 1 haftadır aynı şekilde bekliyorum 37 haftalık oldum
Valeria Annelikyolculugum asıl nişan geldikten sonra başladı sancı🙈 ben 12 saat sonra doğum yaptım nişandan
Esrakaracali Annelikyolculugum canim benimde ilk gebeliğim 39+3 sabah akıntıyla karışık kan gibi geldi belimde ağrı var ağrılar sık değil ama yinede var nişan oluyor galiba bu bilen var mı
Azrosum 1 hafta sonra doğum yaptim canim nişan geldi ama suyum gelmedi doğum da patlattılar suyumu nişan geldiğinde sancim yoktu 1 hafta sonra sanciyla gittim hastaneye doğuma girdim
Annelikyolculugum Valeria benim normalde sancı ve kasılma çoktu 3 gün nişan geldi sonra diğerleri gitti anlamadım🤔
Miranmiray Annelikyolculugum canım benimkide aynı şekilde 3 gün gece 10 dan sabah saat 6 ya kadar sancı çektim sabah olunca geçti bu üç gün içerisinde üç cm acilmam oldu ama şimdi hiç bir şekilde sancım yok😕
busra_2332 Esrakaracali 39+5 haftalığım son 2 günümüz. Tarih olarak bana en yakın sensin canım. Az önce farkettim nişanım gelmiş fakat sancım vs yok. Sende nasıldı? Doğum yaptın mı? Sancın var mıydı?
Esrakaracali busra_2332 4 gün oldu doğum yapalı canım nişanım gelmişti benim kahve lekeyle böyle akıntı şeklinde sonra belimde ağrılar oldu hafif hafif doktoruma söylemiştim zaten çağırmıştı o gün doğum yaptım..
busra_2332 Esrakaracali oyy hayırlı olsun rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏼 darısı başıma 🥰
Merveacisu06 Benim 40 hafta olmama 3 gün var nişan da gelmedi su da nişan herkeste gelir mi eltimde de gelmedi çünkü doğum yaptı ama
Merveacisu06 busra_2332 akıntım çoğaldı benim sadece bugün de kasıklarım çok ağrıdı inşallah sancım başlar ya yoruldum artık 39+4
sedefyrs1101 busra_2332 Sancım gece 1 de başladı kuzum ben evde Sancımı çektim sabah 8de nişanım geldi tam açıklıkla gitmişim zaten hastaneye 1 saat sonra doğurdum