Merhaba arkadaşlar, bugün ağrılarımdan dolayı doktora gittim üroloji ust ile böbreklerime baktı sağ böbreğimin 9 mm olduğunu gördü normalde 5 mm olması gerekirmiş. Ama bebeğin baskısından dolayı böbrekte genişleme olmuş. Aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mı acaba ? 🥺