TazeAnne06 Benim de 10. Haftamda kanamam olmuştu, seninkinden de epey fazlaydı doktora gittim kanamanın kesenin dışında olduğunu tehlikeli bir durum olmadığını söylemişti, 4-5 hafta istirahat ağır bişey kaldırmama ve cinsel ilişki yasağı vermişti, ama çok şükür şu an iyiyiz, çok geçmiş olsun bu durumlar insanı tedirgin ediyor ama sen elinden geldiği kadar kendine dikkat et