Mrb anneler dun detaylı ultrasyon cektirdigimde bebeğim ve eşinin altta olduğunu söyledi doktor rahim duvarına çok yakın yani doktor sknti olmaz dedi ama internetten arastiedigimda normal doğumun tehlikeli olacağı yazıyor sizin düşünceniz nedir başına böyle birsey gelen varmi acaba