17Mayismucize 37+5 🙈😭😭😭 korku var bende de. Nasıl Bi yol beklio bizi acaba. Zor mu olcak kolay mı. 🤔😬 Bebişe kavuşcam heycan da var tabi 🙈 ama göbüşümü ve bebişimin hareketlerini, hıçkırıklarını, titremesini, o minnak ayaklarını göbüşüme sürmesini o kadar özliycem ki 😭😭😭