Ilayda1 33+5 . haftadan selamlar Tansiyonum bu zamana kadar normallen şimdi çıkmaya başladı. Tansiyon problemiyle uğraşan var mıı
sedacelikss Ilayda1 ben de dün post açmıştım tansiyon yüzünden kilo almıyor bebeğim diye. Dünden beri sabah akşam 1bardak suya yarım limon sıkıp içiyorum aç karnına doktorum önerdi,11i geçmedi tansiyonum, haftalardır 13tü denemenizi öneririm.
MinikMucizeninAnnesi 35.haftadan sonra ara ara tansiyonum yükselmeye başlamıştı. Doktoruma söyledim hemen idrar testi yapıp protein kaçağı olup olmadığına baktı.. protein kaçağı vardı maalesef ve tek yapılması gereken doğumdu😊 37+5 te miniğimi sezeryan ile kucağıma aldım şimdi 9 günlük olduk❤️
Ilayda1 MinikMucizeninAnnesi benimde protein kaçağım var ne yapacaz bilmiyorum daha 1852 kilosu Daha çok erken ne biliyim Allah yardımcımız olsun
MinikMucizeninAnnesi Ilayda1 Allah yardımcınız olsun ben sağlıkla kavuştum insallah sizde sağlıkla kavuşursunuz 😍
Ilayda1 busra5501 13/9 çıkıyor henüz bişey başlamadılar. Bugün tekrar test verdim protein kaçağı artmış mı artmamış mı ona bakacaklar
Ceymir Ilayda1 ben tansiyon hastasıyım hamile kaldığımdan beri tansiyon ilacı kullanıyorum. Benım şimdiden 13 9 günde 3defa alfamet içtiğim halde. 20haftaliğim
Ilayda1 Ceymir tansiyon tek başına olduğunda ilaç kullanılıyor ama protein kaçağıyla birlikte oldu mu erken doğum maalesef
Ceymir Ilayda1 bana hiç demedi doktorum protein kaçaği için idrar tahlili yaptırayım diye 2doktora gidiyorum bide biti profösör. Neden istemediler acaba
Deletedmom5545 3 4 gün boyunca tansiyonum hep 178 - 165 veya 158 çıktı 1 gün yatış yaptım 24 saat idrar biriktirdim gebelik zehirlenmesi olabilir diye şükür değilmiş Tansiyon yağı yazdı şimdi onu kullancam
Ceymir Ilayda1 20haftaliğim bir yeni hamileyken verilen tahliller de idrar tahlili yaptırmiştim sadece
Ilayda1 sedacelikss içiyorum zaten ama tansiyon bizi okadar korkutmuyor protein kaçağı çok önemli dedi
MervErdo Merhaba ben dogum yapali 9 ay olcak happykids.ten geliyorum ben protein kacagi olan bi hamileydim hamileligim boyunca tuzdan hazir sekerli paketli gidalardan uzak durdum bol yuruyus ve en az 2.5 3 litre su ictim tansiyonum hep stabildi ama her ay hem nefrolog hem kadin dogumcum takip etti beni normal doguma hicbir engelim yoktu taaki 40 haftalik olduk huc yukselmeyen tansiyonum 16 11 olmustu bende ne acilma ne sanci vardi ne de bebek asagidaydi doguma giderken bile tansuyonum 14 10du sezaryen olmak zorunda kaldim 13 9 sinir tansiyon icin sakin stres yapmayin bol dinlenin ve suyu ihmal etmeyin
Ilayda1 MervErdo benden fazla su içen var mıdır bilemiyorum en az 3-3,5 litre içiyorum yememe içmeme dikkat ediyorum Olmayınca olmuyor demekki
MervErdo Ilayda1 orasi oyle aynen senin surekli dikkatli olman lazim tansiyonum mu yuksek dustu mu dusecek mi diye dusunup strese sokma kendini guzel dusun ben vakti zamanda bebegimi kucagima alcam Allahin izniyle bisey olmayacak de