giresun herkesin görüşü farklı demek ki😂 hastane ortamı benim için önemli değil, doktor olarak benim medarda beğendiğim yok iki doktor denedim orda. Burda doktorumdan çok çok memnun olduğum için burda devam ettim yoksa medicale kadar da vericek param var ama önemli olan doktor benim için 🙃 doktorum iyi olmadıktan sonra pazarda değil sarayda doğursam önemli değil😂😂😂